Millor packaging d’aliments de l’any

Aragón

LIDERPACK premia l’etiqueta de la nova marca d’oli d’oliva verge extra arbequina Aragó comercialitzada per la Cooperativa de Cambrils i dissenyada per a DEBONATINTA. Amb aquesta nova imatge es pretén arribar a nous mercats i un nou públic, però sobretot, està pensada per a l’exportació i la venda en establiments especialitzats en productes de qualitat.

Aquest és el resultat d’un briefing molt clar: la necessitat d’una marca i una imatge gràfica que es vengui, tant al nostre país, com a l’estranger. Des d’ ETIQUETES.CAT, encarregats de la impressió de l’etiqueta adhesiva, ens sentim molt orgullosos de formar part d’aquest treball. L’etiqueta presenta una estampació dourada sobre un fons verd fosc. Es tracta d’una estampació que juga amb la geometria de les fulles de l’olivera que conforma una figura que recorda a la tradició, sense perdre l’elegància, de la nostra terra. Els punts verds que decoren la càpsula de l’ampolla li proporciona un toc desenfadat i actual

Els premis LiderPack es convoquen anualment per reconèixer els millors treballs de packaging de tot l’Estat. El disseny de les ampolles de l’oli de la Cooperativa agrària de Cambrils ha estat premiat pel treball conjunt i la innovació en temps de crisi. Aquest treball també ha estat seleccionat recentment com un cas d’èxit per la publicació Monográfico-Diseño y alimentación, editada pel Col·legi Oficial de Dissenyadors Gràfics de Catalunya. El reconeixement del disseny de l’etiqueta ARAGEM de la Cooperativa de Cambrils, dissenyada per DEBONATINTA i impresa per ETIQUETES.CAT; ha traspassat fronteres. De fet, ha creuat l’Oceà. L’any 2012 va rebre la Medalla d’Or de al millor disseny contemporani a Los Angeles International Extra Virgin Oil Competititon.